אומרים שכל דור של פרסומאים מסתכל אחורה ומרגיש שהמערכת עוברת שינוי, אך ספק אם תעשיית הפרסום (והשיווק) עברה אי פעם טרנספורמציה כמו זו שבעשור האחרון.

 

"מדורת השבט" החדשה היא דיגיטלית ולמעשה מורכבת מהרבה מדורות קטנות. גם מה שקורה אופליין נמדד לפי התהודה שהוא מקבל ברשת.

הפרסומאים החדשים הם גם אנשי שיווק,  קריאטיביים מצד אחד, אבל יודעים לראות את התמונה הרחבה, לנתח נתונים ולעשות שיקולים תקציביים. הם מבינים בדוברות וגם ביח"צ, ואפילו עוסקים בתחום שלא היה קשור לעולם הפרסום-  "שירות לקוחות", וממנפים אותו ככלי שיווקי.

בעולם שנשלט על ידי תוכן, הפרסומאי החדש צריך לדעת לחקור תחומים שונים לעומק בזמן קצר, ולעשות עבודת מודיעין. הוא צריך לאהוב את המילה, גם העברית וגם האנגלית, ליהנות ממנה ולשחק איתה, לדעת לכתוב מסרים שיווקיים, אבל גם תכנים עיתונאיים. הוא צריך לדעת לכתוב לאנשים ולדבר עם גוגל.

הפרסומאי החדש נמצא כל הזמן עם היד על הדופק לשינויים ולעדכונים חדשים, אבל יש דברים שלא משתנים. מעל הכל, הפרסומאי הוא איש של אנשים, כזה שיודע לזהות את הצורך ו"לגעת" בו, שמזהה טרנדים ולא מפחד להעז, ליצור חיבורים ושיתופי פעולה.

אם מעניין אתכם קופית מצטיינת, דוברת פייסבוקית, עם ראייה שיווקית תלת מימדית, צרו קשר!

052-6363666

Content/ Copy/ Social media

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now